سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جذب فالوور ارزان واقعی در کمترین زمان ممکن

خرید فالوور ارزان و واقعی در سریع‌ترین زمان ممکن

افزایش فالوور یکی از مهم‌ترین اهداف کسب ‌و‌کار هاست. خرید فالوور یک راه سریع برای نیل به چنین اهدافی است. خوشبختانه فالوورهای اینستاگرام هم انواع متفاوتی دارند و شما به عنوان صاحب یک پیج می‌توانید تصمیم بگیرید که از کدام‌ یک استفاده کنید. خرید فالوور ارزان یک راه مقرون به صرفه و سریع برای افزایش تعداد دنبال‌کننده‌های پیج است. 

 

 

 

فالوور ارزان و فعال چیست؟

به صورت معمول هنگامی که صحبت از فالوور ارزان می‌شود همه گارد می‌گیرند به این خاطر که فکر می‌کنند فالوور ارزان همان فالوور فیک است. اما حقیقت چیز دیگری است. فالوورهای فیک در واقع حساب‌های اینستاگرامی هستند که به تعداد زیاد توسط کامپیوترها ساخته شده و هیچ انسانی در حال استفاده از آن‌ها نیست. اما فالوورهای ارزان توسط افراد واقعی ساخته شده و در بازه‌های زمانی کوتاه مانند هر 3 یا 4 روز یکبار آنلاین شده و پست‌های منتشر شده در اینستاگرام را مشاهده می‌کنند. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که پس چرا آن‌ها را ارزان می‌نامند و چرا قیمت آن‌ها کمتر از سایر انواع فالوورهاست؟ سوال بسیار خوبی است.
همانطور که گفتیم این نوع از فالوورها هر 3 یا 4 روز آنلاین شده و اقدام به فعالیت در اینستاگرام میکنند این در حالی است که فالوورهای ایرانی و خارجی فعال هر روز در اینستاگرام فعالیت می‌کنند و علت این تفاوت قیمت هم همین است. 

 

چرا باید فالوور ارزان خریداری کنیم؟

البته که هیچ اجباری برای خریدن فالوور ارزان نیست ? اما به هر صورت توضیح می‌دهیم که چرا باید اقدام به انجام این کار کرد. در واقع فالوورهای مختلفی برای خریدن وجود دارد که فالوور ارزان هم یکی از آن‌هاست. اگر یک پیج تازه کار و یک کسب و کار نوپا هستید که هنوز درآمد خاصی نداشته‌اید و نیاز دارید که تعداد دنبال‌کننده‌های پیج خود را افزایش دهید، احتمالا فالوور ارزان مناسب شماست. این نوع از فالوورها به خاطر قیمت کمی که دارند مورد توجه افراد با بودجه‌ی کم قرار می‌گیرند. این در حالی است که فالوورهای ارزان واقعی بوده و در اینستاگرام فعالیت دارند. همین موضوع سبب می‌شود که توسط اینستاگرام جریمه نشوید. چرا که این شبکه‌ی اجتماعی ساز و کار بسیار قدرتمندی برای تشخیص فالوورهای فیک دارد. 

 

خرید فالوور ارزان در سریع‌ترین زمان ممکن (فالوور فوری)

یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد به دنبال خرید فالوور ارزان برای افزایش تعداد دنبال‌کننده‌های خود هستند این است که این روش از سرعت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین قطعا کسانی که می‌خواهند از این راه برای رشد پیج خود استفاده کنند، انتظار دارند که اضافه شدن فالوورها در سریع‌ترین زمان ممکن صورت بگیرد.
در سایت بای فالوور افزایش تعداد فالوورها با این روش بسیار فوری و بدون اتلاف وقت صورت می‌گیرد. از سویی دیگر اگر بخواهید با استفاده از ربات، تبلیغات یا تولید محتوا فالوورهای خود را زیاد کنید لازم است که چندین ماه صبر پیشه کنید تا به نتیجه‌ی دلخواه خود برسید. 

 

آیا فالوورهای ارزان بدون ریزش هستند؟

لازم است بدانید که این فالوورهای فیک هستند که ریزش آن‌ها صفر است. بنابراین اگر کسی به شما قول ریزش صفر داده است مطمئن باشید که فالوورهایش فیک است. فالوورهای ارزان هم مانند فالوورهای ایرانی و خارجی از 5 تا 20 درصد ریزش دارند و مقدار این ریزش ارتباط مستقیمی با محتوا و موضوع پیج شما خواهد داشت. به هر حال اگر ریزش فالوورهای شما بیش از 20 درصد بوده است، باید به پرسنل سایت بای فالوور  اطلاع دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل حل و فصل شود.

 

آیا می‌توان فالوور ارزان واقعی و رایگان دریافت کرد؟

بله. خوشبختانه سایت بای فالوور روشی را فراهم کرده است که با استفاده از آن می‌توان فالوور رایگان دریافت کرد. استفاده از کد تخفیف، استوری کردن بردن سایت و تگ کردن پیج آن، قرار دادن آیدی اینستاگرام این سایت در بیوگرافی پیج، انتشار یک پست اختصاصی در رابطه با این سایت و ... از جمله کارهایی است که می‌توانید برای دریافت فالوور ارزان و رایگان انجام دهید. 

 

آیا سایت بای فالوور بهترین وب سایت خرید فالوور است؟

مدیران و پرسنل این سایت هرگز ادعای بهترین بودن نداشته‌اند و ندارند اما تمام تلاش خود را می‌کنند تا محصولات با کیفیت و خدمات گرانبهایی را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. در این وبسایت هیچ چیز به اندازه‌ی راضی بودن کاربر ارزش ندارد. برای مقایسه‌ی قیمت‌ها کافی است که نگاهی به پلن‌های موجود در سایت بیاندازید و آن را با سایر وبسایت‌ها مقایسه کنید. 

 

آیا خرید فالوور ارزان  فایده‌ای برای پیجمان دارد؟

حقیقتا بله. فالوورهای ارزان کمترین فایده‌ای که دارند این است که تعداد دنبال‌کننده‌های پیج شما را زیاد نشان می‌دهند. مردم برای تشخیص این که یک پیج خوب است یا نه و همچنین اطمینان کردن به پیج‌های مختلف به تعداد فالوورهای آن دقت می‌کنند. هنگامی که تعداد دنبال‌کننده‌های پیج شما زیاد باشد ( به هر طریقی که افزایش یافته باشد، از تبلیغات گرفته تا تولید محتوا یا خرید فالوور ارزان و ... ) احتمال اعتماد کردن آن‌ها به شما بسیار بیشتر خواهد بود. این موضوع برای کسانی که اقدام به فروش محصولات در اینستاگرام می‌کنند، از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است.