سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش رونق گیری کسب و کار اینستاگرامی با خرید فالوور خارجی

چه زمانی اقدام به خرید فالوور خارجی کنیم؟

شکی نیست که اینستاگرام هم اکنون پرقدرت‌ترین شبکه‌ی اجتماعی در جهان است.
می‌توان گفت که در حال حاضر این شبکه‌ی اجتماعی قدرت اصلی رسانه‌های مبتنی بر تصویر است، درصد زیادی از افراد از این شبکه فقط برای اشتراک‌گذاری عکس‌های روزمره خود استفاده می‌کنند.
اما بخشی از افراد هم برای مقاصد تجاری و کسب درآمد وارد این شبکه‌ی اجتماعی شده‌اند در ایران اکثر افراد در محدوده‌ی داخل کشور اقدام به فعالیت‌های تجاری در اینستاگرام می‌کنند.
با این حال رونق اقتصادی در سطح جهان سبب شده که عده‌ای به فکر فعالیت در این شبکه به صورت بین المللی باشند. اما فعالیت در این سطح احتجاجات خاص خود را دارد. در این نوشته سعی می‌کنیم تا یکی از این نیازمندی‌ها که خرید فالوور خارجی است را از دیدگاه کارشناسان سایت بای فالوور به شما معرفی کنیم. 

 

 

 

چرا باید اقدام به خرید فالوور کنیم؟

افزایش فالوور اینستاگرام اولین و مهم‌ترین نیاز یک پیج اینستاگرامی است که به صورت تجاری در حال فعالیت در این بستر است.
اگر از اینستاگرام فقط برای تفریح استفاده می‌کنید دیگر مهم نیست که چه تعداد دنبال‌کننده‌ داشته باشید. اما اگر به فکر کسب درآمد هستید باید پلن‌های متعدد بچینید و بر اساس این برنامه‌ها عمل کنید تا به موفقیت برسید. افزایش فالوور اینستاگرام برای یک پیج مانند نفس کشیدن است که می‌تواند به راه‌های مختلف مانند خرید فالوور انجام شود.
راه‌های دیگری هم برای افزایش تعداد فالوورها وجود دارد که هر یک مزایا و معایب خاص خود را به همراه خواهند داشت. این شما هستید که باید تصمیم بگیرید طبق شرایط و بودجه کدام یک از آن‌ها می‌تواند برای شما مناسب‌تر باشد. خریدن فالوور برای کسانی که عجله‌ی زیادی در افزایش تعداد فالوورهای خود دارند یکی از بهترین گزینه‌هاست. از سویی دیگر هزینه‌ی بسیار زیادی هم در پی نخواهد داشت. البته تمام فواید خریدن فالوور زمانی به شما می‌رسد که فالوور واقعی و با کیفیت خریداری کرده‌باشید. این نکته‌ای است که کارشناسان بای فالوور به آن توجه بسیار زیادی دارند. 

 

چرا باید فالوور خارجی بخریم؟

هر کسی می‌تواند بدون توجه به موضوعیت پیج خود اقدام به خرید فالوور خارجی کند.
اما متخصصان سایت بای فالوور با توجه به تجارب خود دریافته‌اند که افرادی که قصد دارند به صورت بین المللی در اینستاگرام مطرح شوند و محدوده‌ی مخاطبین آن‌ها مردم سایر کشورهاست بهتر است که از تکنیک خرید فالوور خارجی استفاده کنند. خرید فالوورهایی که حساب کاربری آن‌ها در خارج از کشور فعال است منجر خواهد شد که کسب‌و‌کار بین المللی شما رونق بیشتری بگیرد. اما این امر چگونه ممکن است؟ 

 

خرید فالوور خارجی چگونه به رونق بین المللی پیج اینستاگرامی کمک می‌کند؟

نه تنها اینستاگرام، بلکه تمام شبکه‌های اجتماعی، موتورهای جست‌و‌جو و ... از سیستم‌های پیشرفته هوش مصنوعی و یادگیری ماشین استفاده می‌کنند. در این سیستم‌ها، شبکه‌ی اجتماعی در هسته‌ی اصلی خود یاد می‌گیرد که فرد ایکس به چه موضوعاتی علاقه مند است و چه پیج‌هایی را دنبال می‌کند. در نتیجه‌ی این یادگیری، می‌تواند پیشنهادات مناسب‌تری برای فالوکردن به شخص ایکس داشته باشد. این موضوع تا حد زیادی در راضی کردن کاربران و استفاده‌ی بیشتر از این شبکه‌ی اجتماعی موثر است.
همین موضوع در رابطه با پیج‌ها نیز صادق است. الگوریتم‌های هوش مصنوعی اینستاگرام متوجه می‌شوند که چه کسانی از چه موقعیت جغرافیایی و چه ویژگی‌هایی پیج y را فالو، لایک و کامنت گذاشته‌اند. الگوریتم‌ها در بین این افراد به دنبال یک ویژگی مشترک می‌رسد. مثلا به این نتیجه خواهد رسید که عمده کسانی که این پیج را لایک کرده‌اند از مردم کشور هندوستان هستند. در نتیجه متوجه خواهد شد که به احتمال زیاد محتویات این پیج برای مردم هند جذاب‌تر است. اتفاقی که خواهد افتاد این است که پیج y در بخش پیشنهادات اکانت‌هایی که مربوط به هند هستند، بیشتر نمایش پیدا می‌کند. 

 

چه زمانی باید اقدام به خرید فالوور خارجی کنیم؟

توجه داشته باشید که فرض ما این است که شما فالوور خارجی واقعی و باکیفیت که فعال هستند را خریداری می‌کنند.
در نتیجه ادامه‌ی این مطلب را با این پیشفرض ذهنی جلو روید.
برای این که خرید فالوور خارجی توسط شما بیشترین بازدهی را داشته باشد، نیاز است که پیش از انجام خرید، کارهای دیگری را انجام دهید. اما چه کارهایی؟ تعدادی از افراد فکر می‌کنند که در حالی که پیج آن‌ها صفر کیلومتر است باید تعداد فالوورهای آن‌ها بالا باشد. در حالی که چنین نیست. این اتفاق برای زمانی است که شما فالوور فیک و غیر فعال می‌خرید.
از آنجایی که پیشفرض ذهنی ما این است که شما فالوور خارجی واقعی خریداری می‌کنید که می‌توانند پیج شما را دیده، لایک کنند و کامنت بگذارند، در نتیجه لازم است که پیش از خرید فالوور برای پیج خود اقدام به تولید محتوا کنید. فرقی نمی‌کند که در چه زمینه‌ای در حال فعالیت در اینستاگرام هستید و چه کسی قرار است پست‌های شما را ببیند. به هر حال نیاز است که پیش از این که پیج خود را در معرض دید ده‌ها هزار نفر قرار دهید، چیزی برای ارائه کردن داشته باشید.  این موضوع دقیقا شبیه این است که مهمان دعوت کنید اما در خانه چیزی برای پذیرایی نداشته باشید.
اگر نمی‌دانید که چه چیزی می‌تواند در مارکت بین المللی جذاب باشد باز هم متوقف نشوید. کافی است که نگاهی به پیج‌های مختلف که در زمینه‌ی شما در اینستاگرام به صورت بین المللی فعالیت می‌کنند، بیاندازید. آن‌ها ظاهر پیج خود را چگونه شکل داده‌اند، در بیوگرافی خود چه چیزی نوشته‌اند، چه عکس‌هایی را به اشتراک می‌گذارند و در کپشن خود چه چیزهایی می‎‌نویسند. کدام یک از پست‌های آن‌ها با بازدید بیشتری مواجه شده و ... . البته منظور ما این نیست که از پیج‌های دیگر کپی کنید. منظور ما این است که الگو بگیرید و در نهایت نسخه‌ی منحصر به فرد خود را به مخاطبین خود ارائه کنید. 

 

همانطور که گفتیم افزایش فالوور اینستاگرام راه‌های مختلفی دارد. متخصصان سایت بای فالوور پیشنهاد می‌کنند که اگر بازار هدف شما خارج از ایران و به صورت بین المللی است بهتر است از روش‌هایی مانند خرید فالوور خارجی برای گسترش پیج خود استفاده کنید. با این حال لازم است که پیش از خرید فالوور ظاهر پیج خود را موجه کنید و به مخاطب خود نشان دهید که تا چه اندازه حرفه‌ای هستید.