سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید پیج اینستاگرام چه مزیت هایی نسبت به ساخت پیج جدید اینستاگرا

مقایسه خرید پیج اینستاگرام  با ساخت پیج جدید

به خوبی مشخص است که اینستاگرام امروزه مهم‌ترین شبکه‌ی اجتماعی نه تنها در ایران بلکه در کل جهان است. افراد به دلایل مختلف خواهان این هستند که تعداد دنبال‌کننده‌های پیج خود را افزایش دهند. برخی به افزایش درآمد خود از این طریق فکر می‌کنند و برخی هم می‌خواهند با پیج پرفالوور خود بیشتر شناخته شده و به اصطلاح شاخ اینستا گردند! در هر صورت فرقی نمی‌کند که هدف شما از افزایش فالوور چیست. نفس این کار ( افزایش فالوور پیج) سخت است و نیاز به تلاش زیادی دارد. برخی افراد حوصله‌ی فالوور جمع کردن دارند اما برخی نه. عموما اولین راهی که به این افراد پیشنهاد می‎شود این است که اقدام به خرید پیج کنند. اما آیا انجام این کار درست است؟ در این نوشته قصد داریم تا خرید پیج اینستاگرام را با ساخت پیج از صفر مقایسه کنیم. پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید. 

 

 

 

مزایای خرید پیج اینستاگرام 

اولین مزیتی که در خرید پیج اینستاگرام وجود دارد این است که شما در همان ابتدای کار با تعداد زیادی دنبال کننده مواجه هستید. در واقع مهم‌ترین دلیلی که افراد اقدام به خرید پیج اینستاگرام می‌کنند هم همین است. تعداد زیاد دنبال کننده این فضا را در اختیار شما قرار خواهد داد که در همان موقعیت صفر کیلومتر بتوانید اینستاگرام مارکتینگ خود را آغاز کنید. حالا که از این موهبت برخوردار هستید می‌توانید با تولید محتوای جذاب و کاربردی برای مخاطبان خود، آن‌ها را به خود علاقه‌مند کنید تا خود پیگیرانه به دنبال مطالب شما باشند. 

یکی دیگر از مزایای خرید پیج این است که دیگر نیازی نیست تا تمرکز خود را روی افزایش فالوور بگذارید. به جای این که وقت خود را صرف این کار کنید تمام زمان خود را روی شناخت مخاطب و ساخت محتوای مورد نیاز برای آن‌ها خواهید کرد. شما نیاز دارید تا ساعات طولانی به آنالیز رفتار مخاطب خود بپردازید و این زمان را خرید پیج اینستاگرام در اختیار شما قرار خواهد داد. 

و اما سومین مزیت خرید پیج اینستاگرام این است که اگر حوزه‌ی کاری شما با حوزه‌ای که پیج قبلا در أن فعال بوده یکی بوده باشد دیگر نیازی به پاک کردن پست‌ها و انتشار محتوا نخواهید داشت. بلکه با استفاده از همان پست‌ها می‌توانید کار خود را راه بیاندازید. این موضوع می‌تواند تا حد زیادی در وقت و انرژی شما صرفه جویی کند. 

 

 

معایب خرید پیج اینستاگرام 

هر تکنیکی که برای رشد پیج به کار می‌بریم در کنار تمام مزیت‌هایی که دارد معایبی هم به دنبال خواهد داشت. برای مثال هنگامی که شما اقدام به خرید پیج می‌کنید دقیقا نمی‌توانید بفهمید که فالوورهای این پیج چه کسانی هستند، در چه بازه‌ی سنی قرار دارند و ... . البته با توجه به محتوایی که منتشر شده می‌توانید حدس بزنید که این افراد چه کسانی هستند. با این حال اگر اقدام به خرید یک پیج با محتوای لباس بچگانه کنید و کسب و کار شما در رابطه با لاستیک و تایر باشد احتمالا راه سختی پیش رو خواهید داشت. به همین دلیل پیشنهاد می‎شود که همیشه پیج‌هایی خریداری کنید که مخاطبان آن‌ها با حوزه‌ی کسب و کار شما ارتباط داشته باشد.
ریسک خرید پیجی که فالوورهای آن فیک هستند هم وجود دارد و غیر قابل اجتناب است. البته برای این عیب بزرگ خرید پیج راه حلی هم وجود دارد. برای مثال اگر پیج را از وبسایت‌های معتبر و شناخته شده مانند بای فالوور بخرید می‌توانید از واقعی بودن فالوورها اطمینان حاصل کنید.
ریزش فالوور هم می‌تواند یکی دیگر از معایب خرید پیج اینستاگرام باشد. از آنجایی که حوزه‌ی کاری قبلی با حوزه‌ی کاری جدید پیج با یکدیگر تفاوت دارند طبیعی است که برخی از این افراد اقدام به آنفالو کردن شما کنند چرا که موضوع جدید پیج برای آن‌ها جالب توجه نیست. البته این مشکل را هم می‌توان با تولید محتوای خوبی که برای درصد زیادی از فالوورها جذاب باشد حل کرد. 

 

 

مزیت‌های ساخت پیج از صفر

مهم‌ترین و تنهاترین مزیتی که در ساخت پیج از صفر وجود دارد این است که شما فالوورهایی به دست می‌آورید که اولا به موضوع پیج شما علاقه مندند و دوما هدفمند هستند. آن‌ها با دلیل شما را فالو کرده‌اند و احتمالا دوست دارند که از خدمات یا محصولات شما استفاده کنند. پیجی که از اول در اختیار شما بوده به شیوه‌ی شما طراحی شده است و شما از زیر و بم آن مطلعید و این می‌تواند درک مخاطب را ساده‌تر کند. 

 

 

معایب ساخت پیج از صفر

شما برای این که بتوانید تعداد فالوورها را به حد خوبی برسانید نیاز دارید که وقت زیادی به آن اختصاص دهید. حداقل یک سال زمان نیاز است که بتوانید تعداد دنبال کننده‌های پیج را به ده هزار فالوور برسانید. بنابراین برعکس این  که شما در یک روز می‌توانید یک پیج را به صورت کامل خریداری کنید، باید مدت زمان بسیاری را صرف رشد پیج خود از صفر کنید.
شما باید با تکنیک‌های افزایش تعداد دنبال‌کننده‌ها آشنا باشید. باید بدانید که چگونه محتوایی می‌تواند نظر درصد زیادی از مردم را به سوی خود جلب کند. همچنین باید بدانید که چگونه و چه وقت باید تبلیغات کنید تا بیشترین بازدهی را داشته باشیداز دیگر معایب ساخت پیج از صفر این است که شما باید در بازه‌های زمانی مختلف هزینه‌های زیادی را متقبل شوید. درست است که در خرید پیج اینستاگرام هم هزینه می‌کنید اما این هزینه فقط یک بار انجام می‎شود و به پایان می‌رسد. اما در فرایند سایت پیج شما باید برای تولید محتوا، محتوا، افزایش تعامل و ... پول بپردازید و این کار ممکن است از عهده‌ی همه‌ی افراد برنیاید.

 

 

سخن پایانی

ما در این نوشتار تلاش خود را کردیم تا جنبه‌های مختلف خرید پیج اینستاگرام و ساخت پیج از صفر را با یکدیگر بررسی کنیم. دیدیم که هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و واقعا نمی‌توان گفت که هر کدام از آن‌ها بر دیگری برتری دارند. شما به عنوان ادمین پیج باید با داشتن شناخت کامل از حوزه‌ی کسب و کار و شرایط خود تصمیم بگیرید که کدام یک از این راه‌حل‌ها برای شما مناسب‌تر است. تنها نکته‌ی مهم این است که شما باید خرید خود را از سایت‌های معتبر انجام دهید.