سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهمیت خرید لایک ایرانی واقعی و تاثیر آن در افزایش فروش پیج اینست

اهمیت خرید لایک ایرانی واقعی

اینستاگرام یک شبکه‌ی اجتماعی قدرتمند است که در تمام جنبه‌های زندگی ما نفوذ کرده است.
هنگامی که صبح از خواب برمی‌خیزیم، اولین چیزی که چک می‌کنیم حساب اینستاگراممان است و آخرین چیزی که در پایان شب به آن توجه داریم هم همین است.
جذابیت‌های ظاهری و حضور اکثر مردم در این شبکه‌ی اجتماعی منجر شده تا فعالیت‌های متنوعی از تبلیغات گرفته تا خرید و فروش به این بستر منتقل شود. با افزایش روند استفاده از اینستاگرام داشتن Like و فالوور به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد تبدیل شده است، کار تا جایی پیش رفت که بسیاری به دنبال خرید لایک ایرانی هستند.
در این نوشته قصد داریم تا جنبه‌های مختلف این کار را مورد بررسی و تحقیق قرار دهیم. 

 

 

 

لایک ایرانی چیست و چرا اینقدر مهم است؟

لایک همان علامت قلبی است که در انتهای پست‌ها قرار گرفته و افراد با لمس آن قسمت یا با دو بار ضربه به پست می‌توانند پست شما را لایک کنند.
هنگامی که پست شما توسط فردی لایک می‌شود، به این معنی است که محتوای تولید شده توسط شما از کیفیت خوبی برخوردار است و به اندازه‌ی کافی جذاب است.
بعد از مدتی که پست شما توسط افراد بسیار بیشتری لایک می‌شود، اینستاگرام متوجه این موضوع خواهد شد که محتوای تولید شده توسط شما برای عموم مردم جالب است. بنابراین بهتر است که این پست در معرض دید افراد بیشتری قرار بگیرد. این موضوع سبب خواهد شد تا بیشتر دیده شوید و در نتیجه لایک بیشتری دریافت کرده و حتی بیشتر Follow شوید. 

 

 

تاثیر لایک بر روی سایر کاربران 

فرض کنید که شما تعداد زیادی فالوور دارید اما تعداد لایک‌های شما انگشت شمار است. این موضوع می‌تواند به دلایل مختلف اتفاق بیافتد که در اینجا فرصت بحث درباره آن را نداریم. اما نتیجه تعداد کم لایک ، بی اعتمادی سایر کاربران به شما خواهد بود.
از سویی دیگر اگر تعداد لایک‌های شما به اندازه‌ی کافی زیاد باشد، کاربرانی که به صورت گذری در حال عبور هستند، متوجه پست شما شده و با توجه به تعداد بالای لایک‌ها نسبت به محتوای آن کنجکاو خواهند شد. در نتیجه پست شما را مشاهده کرده و شما به نتیجه مورد نظر خود خواهید رسید.
این موضوع خصوصا زمانی مهم است که پیج اینستاگرام شما در واقع یک فروشگاه باشد. افرادی که برای خرید وارد پیج شما می‎شوند به شدت نسبت به تعداد لایک‌های شما توجه نشان می‌دهند. آن‌ها قبل از این که محصولی را برای خرید انتخاب کنند، به پست‌های مختلف شما توجه کرده و تعداد لایک‌های شما را بررسی میکنند تا مطمئن شوند که شما گزینه‌ی خوبی برای خرید هستید یا خیر. 

 

 

آیا اینستاگرام لایک ایرانی را تشخیص می‌دهد؟

صد در صد. اینستاگرام می‌تواند موقعیت جغرافیایی کاربرانی که شما را لایک می‌کنند را تشخیص دهد. هنگامی که ببیند بیشتر لایک‌های شما از طرف اکانت‌های داخل ایران است، لذا پست شما را به جای نمایش در اکسپلور افراد خارجی، در اکسپلورر ایرانی‌ها نمایش خواهد داد زیرا می‌تواند که این محتوا مورد علاقه‌ی ایرانی‌هاست.
بنابراین اگر محدوده‌ی فعالیت شما در داخل ایران است پیشنهاد می‌کنیم که حتما از لایک ایرانی استفاده کنید. 

 

 

تفاوت لایک ایرانی و  لایک خارجی

لایک‌های ایرانی در واقع توسط کاربرانی انجام می‎ شود که حساب کاربری آن‌ها در ایران ساخته شده و در همین‌جا در حال فعالیت است، اما لایک خارجی توسط کاربرانی که در خارج از ایران در حال فعالیت‌اند انجام می‌شود. اگر پست شما توسط کاربران خارجی لایک شود، اینستاگرام اینطور می‌پندارد که محتوای تولید شده توسط شما برای کاربران بین المللی جذاب است. 

 

 

چگونه می‌توان لایک ایرانی به دست آورد؟ 

اولین و تضمین‎ شده ترین راه برای جذب لایک ایرانی استفاده از تکنیک تولید محتوا است.
در این روش شما با تولید محتوای جذاب لایک کاملا ارگانیک و ارزشمند دریافت خواهید کرد اما از آنجایی که این روش وقت‌گیر و هزینه‌بر است برخی افراد ترجیح می‌دهند تا از تکنیک‌های دیگری مانند
خرید لایک ایرانی استفاده کنند.
اما برای خرید لایک باید به این نکته توجه داشته باشید که لایک فیک که از قضا قیمت بسیار پایینی هم دارند اصلا مناسب نیست و نه تنها برای شما فایده‌ای ندارد بلکه می‌تواند برای پیج شما خطرآفرین بوده و حتی منجر به مسدود شدن پیج شما شود. به این خاطر که اینستاگرام این روزها بیش از هر زمان دیگری نسبت به این موضوع مطلع است که چگونه کاربران و لایک‌های فیک را از بین ببرد.
از سویی دیگر اگر کاربران روی دکمه‌ی لایک کلیک کنند و ببینند که پست شما توسط اکانت‌های جعلی یا ربات‌ها لایک شده است، به طور کلی اعتماد خود نسبت به شما را از دست داده و به احتمال زیاد شما را آنفالو کنند. 

 

 

 

از کجا لایک ایرانی بخریم؟ 

بهترین کار برای خرید لایک ایرانی این است که خرید خود را از مجموعه‌های معتبر مانند دیجی فالوور انجام دهید.
سایت دیجی فالوور یکی از قدیمی‌ترین مراجع خرید لایک ایرانی و واقعی است و کیفیت کار آن‌ها را می‌توانید با استفاده از نظرات مشتریان پیشین آن متوجه شوید. 

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این سایت ضمانت بازگشت وجه است به این معنی که اگر به دلایل منطقی از کیفیت کار لایک راضی نبودید، می‌توانید مبلغی که پرداخت کرده‌اید را پس بگیرید و این اوج اطمینان دیجی فالوور به خودش است.
سرعت بالای کار و اضافه شدن سریع لایک‌ها هم از دیگر مزایای استفاده از خدمات دیجی فالوور است.
برای خرید از این سایت کافی است وارد سایت شده و از منوی بالای صفحه لایک ایرانی را انتخاب کنید. بعد از ثبت نام کاربری و پست مورد نظر، مبلغ را پرداخت کرده و لایک‌های مورد نظر را دریافت کنید.